Sista inlägget!

Snart så är det ett nytt år igen.
 
Gud så fort året gått och jösses vad mycket man hunnnit med.
I alla fall när jag gick igenom mina bilder idag som jag tagit under året. :)))))
Trodde det skulle vara jättelätt att plocka ut en bild från varje månad, men....
men det var jättesvårt så det är något jag får sitta och pyssla med en hel vecka.

Jag hoppas alla ni andra har haft en bra år. Ett år som har hetat 2012 men som
om några timmar kommer att ändras till ett helt annat siffertal.
 
Jag vill önska alla mina vänner ......
 
 
.... och specielllt till mina bästa bloggvänner Wiper och Ansepanse.

Tänk att  man kan ha 2 vänner så här på nätet som man aldrig träffat men som
man ändå känner så mycket värme för.
Så är livet, märkligt, konstig, annorlunda men......
....men såååååå underbart.
Det hoppas jag det blir nästa år med.
Underbart.
Även för er.
 
 
Jaha, det här var sista inlägget för i år men.....
men kanske det blir nya nästa år.
Vem vem.
Kanske, kanske inte.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

tack snälla vännen <3 jag känner likadant för dig <3 visst är livet märkligt, jag hade inte tid att komma in här igår men jag TÄNKTE på dig och önskade dig ett bra nytt år i huvudet :)
Sv: nej, det var inte pga diabetesen som jag ramlade i trappan, som tur var, eller hur
både Nemo och Sluggo reagerade väldeliga när det började smälla :(
bamsigaste nya-året-kramar <3

2013-01-01 @ 10:55:13
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: