Höst!

Ja, idag känns det lite som höst.
Regn och blåst och lite kallt så idag åkte till och med långbyxor på.
Det har jag inte haft på mig på minst 2 månader.
 
Men det finns så klart fördelar med den här sommarhöstmånaden.
 
Spindelnäten lyser otroligt fint på ängen här utanför tidigt på morgonen.
 
 
 






 



 
 
Sen är det inte så mycket folk ute på öarna så man kan gå där och strosa i lugn och ro med
Shivas utan att han är kopplad hela tiden.
 








 




Nu kan man slå sig ner nästan precis vart man vill.

 
Sen är månen rätt nära jorden så man ser kratrar och annat ganska så lätt.
 
 
 
 
Den här årstiden är det väldigt skönt att kura ihop sig i soffan framför TVn och det gör Anton också.
Kurar ihop sina fötter i en trygg hand.
 
 
 
Men än är inte hösten här på riktigt.
Det är den inte förrän löven börjar ändra färg.
Tack och lov så har de inte det än.
Lite sommar till vill jag ha.
Liksom en sommar som glider sakta in i höst och därefter supersakta in i vinter.  :)))))))


Kommentarer
Postat av: wiper

Vad jag njuter av dina bilder på spindelnäten, dom är sån känsla i dom och man blir som fångad. Dom andra bilderna är fina också. Verkligen härligt att kura ihop sig nu när det är lite kallare. Så fin slutbild

Ha nu en skön dag vännen
kramar

2014-08-20 @ 08:54:13
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: