Skogsfröken!

Tänk att jag har loggat in mig här på bloggen. Otroligt.
Det har inte blivit så mycket fotande nu för tiden.
Jo, fast mest blommor och det har jag ju lagt ut så många bilder på under åren så det känns inte så kul att göra det igen.
Men häromdagen fick jag möjligheten att fota något helt annorlunda än vad jag brukar fota.
De bilderna vill jag så gärna visa er.

Det är på dottern när hon är i ett naturreservat som heter Ådalen.
Ett ljuvligt vacker ställe här i närheten.







 
Nu har snart våren övergått till försommar och vädret är underbart.
Ska ta mig till en plats där jag var för någon månad sen och tittade på alla krokusar som växer där.
Nu har det nog kommit helt andra blommor.
Kanske till och med helt andra insekter.
Krokusarna är borta för länge sen men bina är nog kvar och gottar sig bland pollen.
 


 
Nu när jag sitter här och äntligen bloggar lite så skulle det inte förvåna mig om ni kommer
att få se lite blombilder här ändå framöver.
 


Kommentarer
Postat av: wiper

Fantastist fina och lyriska bilder du tagit på din dotter. Du går verkligen från klarhet till klarhet och har många intressen. Gillar även blombilderna med humlan så häftigt

Ha nu en skön tisdag
kram från
Malin

2017-06-06 @ 10:27:24
Postat av: ann-greth

Vackra foton och fin miljö.

Din bild på gipsfigurerna speciellt ansikten små var kan jag få tag på dessa? en undring vore jätteglad om jag fick tag på några ska börja göra änglar och behöver ansikten.

2017-09-12 @ 21:41:40
Postat av: wiper

Har du lagt ner din förra blogg? Känner inte igen mig här och har förut kommit in på en helt annan.

Ha en fin dag
kram
Malin

2017-12-06 @ 14:50:07
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: