NO



Bilden talar för sig själv va?
Kanske blev för en gångs skull ett NEJ.

Nu är det bara Linda och jag hemma. Hur skönt som helst. Så fort jag skrivit ner det här så ska jag hälla upp en skål med CHIPS. Det brukar jag inte äta. Gillar igentligen inte chips men vadå, har ju inte gillat att inte ta en öl heller och det var ju gott, gott för hjärnan så vem vet, chips kanske också helt plötsligt är jättegott. Det är värt att pröva. Jag kanske ska prova mycket som jag inte gjort förut, det kanske är kanon eller kanske inte. Men det här kanske har ändrat betydelse så många gånger nu mot vad det brukar göra så jag kör på med mycket kanske/kanske inte.
Det där förstod jag nog inte själv, men va fan gör det, jag menar i alla fall att klarar jag en sak så kan det vara värt att försöka fler saker. Vilka? Det vet jag inte, det får vi se. Det tar jag sen. Och det var ju också en jäkla ord. SEN. Vadå sen?
Måste man göra allt sen? Det är ju samma sak som kanske/kanske inte.
Jaja, nu ska jag i alla fall hälla upp min skål med chips och se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: