Grillning!

Hej Bloggan!

Idag ska jaaaaag grilla. Jag har varit och köpt en liten grill. En röd. Jag ska plocka upp den, sätta ihop den, lägga i kolen, tända på den och grilla köttet. Själv. Varför? Därför!

Precis när jag skriver detta så tittar solen fram. Helt otroligt. Trodde nästan min grillkväll skulle gå förlorad av regnet. Men kanske den inte gör det. Grannen Susanne kommer in sen också. Hon ska göra en potatissallad som vi ska ha till kotletterna. Mums. Och så någon öl med blir det nog. Och massa roliga snack.
Jag är ledig imorgon, hon har semester så det är klart vi kan göra som vi vill. Spela musik, prata, dricka, skratta och vara uppe hur länge vi vill. Eller?

Nu ska jag skruva ihop grillen och sen bort och hjälpa till med potatisen.

Ha en bra kväll för det ska jag försöka ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: