Nalle!

Hej igen Bloggan!

Hittade ett kort häromdagen på min kise Nalle när han bara var några veckor gammal.
2 kanske.
Så här rolig såg han ut då.



Han var en av 3 kattungar som jag fick av min då perserhona Liza.
Jag var bara tvungen att behålla honom själv.
Men han blev större och hur go som helst och är fortfarande.
Fast han är en väldigt trött kise.
Och får han sova i en säng så är han extra glad. Ett tag hade han en egen.



Syrran har fått 4 kattungar. 2 långhåriga och 2 korthåriga. Svarta. En av dem
ville jag ha från början för den hade störst tassar. Nu visar det sig att det är en hona
och långhårig. Sen har hon en som är lite mindre, korthårig fast en jättetät och härlig
päls, nästan som en russian blue. Kanske jag vill ha den. Eller jag kanske inte ska ha
någon. Men jag ska ta kort på dem ikväll så får du se hur dem ser ut.
Såååå söta. Men dem blir ju stora sen.




Kommentarer
Postat av: wiper

Vad söt katten är man smälter ju som smör i solsken ;)



Tack för dina fina och förstående ord i min blogg. Du vet ju själv hur det känns.



Ha en bra kväll

kram

2009-09-30 @ 16:56:33
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: