Tur!

Godmidddag Bloggan!

Som vanligt håller sig regnet borta när jag kommer hem.
Solen är på väg att titta fram genom molnen och vem vill vara inne då, eller sova.
Inte jag.

Det får nog bli lite plantering av min pelargoner istället.
De ska ju ner i större krukor så de kan står på altanen sen.
Stenarna som ska dit i de andra rabattena väntar jag med tills ikväll.
NT vill kanske hjälpa till med det.
Inte för att jag måste ha hjälp utan för att jag tror han tycker det är kul att hjälpa till.
Och det är klart han får.
Vi pusslar tillsammans så stenarna ser fina ut där de ligger.
Några stena fattas och vi som ändå tog så många.
Men det finns nog fler i skogen.
Det är bara att titta och plocka när vi ändå är ute och går någon dag.

Kanske inte solen kommer fram ändå. Kanske jag kan vila lite till 2 kaffet.
Ja, vem vet.
Jag lägger mig och ser om jag somnar annars kommer jag väl på nått när jag ligger där och då blir det upp igen.
Inget konstigt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: