Tur!

Gokväll Bloggan!

Packningen går sakta men säkert framåt. Det ser ut som om det är mycket kvar men
det är för att syrran fyller på efterhand som jag bär ut.
Tidschemat håller nog och jag kommer nog att sova i den nya lägenheten på lördag.
Just nu är det mesta i vardagsrummet. Mesta och mesta men det som finns kvar.
resårmadrassen, soffan, TVn, blommorna och lite annat smått.
Det blir till att sova i vardagsrummet i natt. Om det går.
Tomt. Bara stora tomma fönster. Ett påslakan fick bli skydd för insynen.
Det stora fönstret bakom kuddarna kan jag inte göra mycket åt.
Lite för högt för att klättra upp och hänga nått där. Men det är nog ingen som tittar in.
Och gör någon det så vadå? Tycker den det är kul att titta på någon som sover så
får den väl göra det.
Molly bryr sig inte i alla fall. Hon har lagt sig. Inte under sängen ikväll för det går ju inte så
i natt får jag nog dela säng med henne. Dela? Hon verkar ha tagit hela sängen.
Men en liten bit ute vid kanten kan jag nog få plats på. 
Men jag får väl putta på henne lite i taget så jag får mer plats sen.
Jag är ju van att spendera hela sängen för mig själv.



Nu blir det inte mer för ikväll. Bara lite Facebook, en släng på TVn och lite tankar.

Tankar om att jag har haft tur.

För om jag aldrig skulle träffat dig så skulle jag inte varit så lycklig som jag är idag.
För när jag hör din underbara röst så slår mitt hjärta fort.
När du tar din grova hand mot min rygg känner jag mig trygg
och när du kysser mig med dina mjuka läppar så blir jag alldeles knäsvag.
Det finns inte en ända minut som jag inte tänker på dig..
Inte en ända timma, sekund eller dag. Jag vill att du ska veta att du betyder mycket i mitt liv.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: wiper

Vad härligt att det börjar bli klart för inflyttning. Dikten vet jag inte om du skrivit själv men fin var den.



Sköt om dig kära du

kram

2010-01-28 @ 08:52:32
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: