Ros!

Idag är det dags att fixa till min rosa ros.
Tatueringen alltså.

Den ska bli röd istället tror jag.

Och när jag sitter och tänker på att jag ska dit och stickas igen så
tänker jag förstås på mina rosor som är här ute.

Men först tänker jag inte på en rosa ros utan gula rosor.




Oj, jag kan ju ta bort vissna innan jag fotar.

Så, nu är den borta. Lite finare va?




Även om gula rosor är jättefina och även röda så tycker jag förstås att rosa rosor
är allra allra finast.

Och är den desutom min så blir man extra glad när de börjar slå ut.



Den här färgen ville jag att min ros på benet skulle ha men det var nog inte så lätt.
Rosa är en svår färg att tatuera med.
Sen visste han ju inte att jag brukar få väldigt bruna ben med.  :))))

Så nu hoppas jag den blir bättre när den blir röd och så tror jag han skulle ha nått rosa
stänk i den.

Jag får se.
Det är bara att hålla tummarna och hoppas på att jag blir nöjd.

Eller är det min fruktansvärda petighet som spökar?


Kommentarer
Postat av: wiper

Rosorna är helt underbara och det märks att du har handlag med blommor. Du får snart ha öppen trädgård så fint som du har pyntat också. Hoppas det går bra med tatueringen och att du blir nöjd



Ha en fin dag

kramar

2011-06-30 @ 08:21:10
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: