Glaspynt!

Igår var det ingen superdag eftersom jag låg mest hela dagen med rinnande snuva
och feber.
Men efter att jag tittat in hos min bloggvän Wiper och kollat på hennes bilder som hon
tagit från sin frissa, då kom det pang bom lite kreativitet över mig.





Jag hade plockat upp alla flytväxter från dammen och slängt i en påse, men när jag såg
en bild hon lagt ut från hennes frissa på ett glas så försvann febern direkt. :)))

Och så en liten liten fråga ang min översta bild.
Mest till Kinaguld. ;)))
Jag såg nämligen någonting när jag kröp på golvet för att fota mitt glas som jag fixade
till med några av växterna.
Kanske du med ser det?
Det vita längst ner i hörnet.
Att jag inte tänkt på det innan att jag har en sådan.  :)))))   Hemmablind?

Tur att jag inte var helt kry igår för annars hade jag nog haft sådana här glas lite
överallt härhemma. 
Det hade kanske blivit lite för mycket av det goda.

Men jag ska erkänna en sak. Det blev inte bara en.
Det blev en liten också.
Vatten, stenar och så en liten flytväxt i mitt glas på bordet.



Men nu när jag ser bilderna så får jag en annan kreativitet i mina tankar.
Jag måste lära mig att ta kort genom glas.

Glasen ser liksom smutsiga ut bild. Undrans varför det blir det blir så?

Men jag ska inte lära mig att ta kort på det just nu.
För nu skiner solen för fullt och det är en perfekt dag att vara ute i trädgården.
Ja, och så tänka på vad inlägget som jag får vänta med ända tills imorgon med att skriva.
Inlägget om ToLove.
Jäkla ultraljud som var tvungen att skjuta fram det någon dag.  :((((
Annars hade jag ju fått skriva redan igår.

Fast det är klart, hade jag skrivit igår så hade det ju varit ännu längre tid till nästa gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du blev inspirerad av den bilden jag hade inne ;) Vad glad jag blir. Du har ju fått till det fantastiskt vackert i glasen. Vilken fantasi och kreativitet du besitter. Nu blev jag sugen på att göra nåt liknande men jag tror inte jag är kapabel att få till det. Vi har också sol och 20 grader varmt så man vill helst vara utomhus.



Ha en jättehärlig dag

Hoppas förkylningen ger sig iväg snart



kramar

2011-09-29 @ 11:02:34
Postat av: ansepanse

jag kollaar och kollar och förstår inte vad det är jag ska se :D

kramar vännen

2011-09-29 @ 12:32:52
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: