Träning!

Sarah: - Det är Cirkus Scott den 10-13 Maj.
Jag: - Ja, jag vet, så därför tränar vi stenhårt så vi fixar det tills dess.




Isak:
- Jag lyssnar mormor, så nu ..........




..... vet jag att man ska se lite tuff ut också innan jag gör min show.




Isak igen:
- Sen får vi hoppas på att de ser så här häpna ut när de sett mitt nummer.




Det tär på krafterna att träna, så efteråt är det skönt att få vila ut lite i mammas famn.



Linda:
- Ser du mamma att han är lite lik pappa?
Jag: - Ja, kanske det.
Linda: - Han har precis samma ögonfransar som honom. Långa men som går neråt.
Jag: - Ja, jag ser det nu.
Jag igen: - Lilla Isak, är du lik din morfar?  

Jag måste bara kolla igenom honom extra noga för någon likhet måste han väl ha efter
sin mormor.   :)))

Men det får jag göra nästa gång han kommer hit för efter all träning så gick det inte
ens att försöka hålla ögonen öppna utan han somnade helt utmattad.




Nu vet jag precis vad du tänkte och du har helt rätt.
Jag kunde inte låta bli att pussa den lilla munnen. ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad han har vuxit :) och så söt han är, säkert är han lik sin fina mormor också ♥

bamsekramar och en fortsatt fin helg till dig vännen

2012-04-28 @ 19:38:36
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: wiper

Nu fick man njuta ännu mer ;) Vi har också Cirkus scott här snart så Isak kan vara med ;) Härliga bilder och vilka intensivt mörkblå ögon han har. Förstår att ni njuter av honom, vilken glädje



kramar

2012-04-29 @ 09:44:20
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: