Lucia!

Ja, idag är det Lucia.
 
Isak skulle ha varit med i Luciatåget på dagis i torsdags.men han blev sjuk så han kunde inte.
Lite tråkigt för jag hade gärna velat se honom i år igen.
Förra året var han ju pepparkaksgubbe.
 
 
 
Man kan ju vara tomte också.
Det var Anton fast inte i ett Luciatåg idag utan hemma hos mig igår.
 
 
 
 
Ja, faktiskt så var Shivas det också.
 





Isak firade Lucia hemma fast han var sjuk och jätteglad över att få vara stjärngosse.
 




Shivas, han hade också velat vara stjärngosse men han fick vara Lucia. 
 
 
 
 
Lite sur var han över det men vi lottade och det blev så att han fick vara det och jag tärna.

Men det har jag ingen bild på.
Fördelen med att fota. Man kan välja bilder själv. :)


Kommentarer
Postat av: wiper

Vad synd att inte Isak kunde vara med i år. Vilken fin dräkt han hade på sig. Bilderna är så bra tagna och uttryckningsfulla. Vad många fina barnbarn du har nu och dom är även fotogeniqua allihopa. Bilderna på Shivas är helt obetalbara, så häftigt. Du skulle kunna leva på att fota djur och människor, du tar bilderna precis i rätt sekund. Det är sån känsla i dom

Ha en skön dag
kramar

2014-12-18 @ 08:49:02
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: