Syskonkärlek!

Redan nu är Isak väldigt glad över sitt syskon.
 
 
Han lyssnar på sitt syskon där den ligger inne i magen.
 



 
- Jag hörde den mamma.
 
 
 
 
- Mamma, jag känner att mitt syskon sparkar där inne i magen.



 
 
Finns bara ett ord för den här bilden. GLÄDJE!





 
Helt plötsligt har det blivit hur kul som helst att fota.
Ja, till och med så jag tar selfisar. :) :) :)
 
 



Men det är nog för att livet är så underbart just nu.
Barn
Barnbarn
Mamma
Jul
Nytt år
Ett barnbarn till som ska komma till världen
Bröllop
Ja, och så Lillen som finns nära mig hela tiden.
Och så Shivas och Nalle förstås.
Ja, och så allt annat runt omkring som är hur bra som helst just nu.


Kommentarer
Postat av: wiper

Vilka fantastiska bilder. Det andas kärlek och dom är tagna i rätt sekund. Även bilden på dig är jättefin. Vad många barnbarn du och mannen har nu. Då går släkten vidare och det finns lite liv. Här ekar det tomt ;)

Tur att vi har folk runt oss som har fått barn så man får njuta av dom.

Gott Nytt År till dig och din familj

Krmar

2014-12-30 @ 08:51:14
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Vilken stor och härlig familj ni börja bli. Bilden på dottern och Isak är så kärleksfull och fin tagen i rätt sekund. Vad härligt att livet känns bra och du ser så lycklig ut på bilden. Jag själv mår också rätt bra just nu och det spritter i kroppen och jag vill bara göra saker. Härligt att ni har ett bröllop att se fram emot också. Jag är så glad för din skull vännen

Varm stor kram

Malin

2015-01-21 @ 12:02:31
URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Postat av: wiper

Tänk vad mycket som hänt på dom åren vi följt varandras bloggar. Eftersom jag inte har nåt kvar från dom förra bloggarna så undrar jag om du vet när vi lärde känna varandra första gången på första bloggen? Det skulle vara roligt att veta och skriva upp. Hette bloggen "Bloggsida" eller blogga gratis?

2015-01-21 @ 12:04:27
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: