Ett nytt liv!

Du Älskade Barnbarn

Så kom du då till oss du älskade barnbarn
och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar, du fångar all ömhet omkring.
Små fötter och fingrar, din hud och din doft, så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken, är vi din tryggade borg.
Idag vill vi visa för vänner och släkt, den gåva vi fått att bevara;
Ett barnbarn att få älska och skydda från ont, en lycka för stor att förklara.
 
 
I torsdags kväll så föddes en liten pojke på 2455 gram och 46 cm lång.
En underbar söt liten pojk som ska heta Anton.
Jag har blivit mormor för 4:e gången





Antons föräldrar är förstås mitt mellanbarn Sarah och svärsonen Mattias.




Glädjen går inte att beskriva i ord när Sarah äntligen får krama sitt första barn.




Inte heller Mattias glädje går att beskriva i ord men jag kunde se det där han stog vid Sarah och
lilla Anton igår.




 
 
Min glädje?
Ja, jag är glad för nu är mitt liv fullländat.
Jag har gjort mitt.
Fått 3 fina barn.
En för mamma, en för pappa och en för världen.
Precis så som det ska vara.
Nu har de alla 3 fått egna barn och har ett liv att ta vara på.

 
Med det så kommer jag nog att avsluta min blogg.
Mina planer är att göra det för det här med att ta kort har jag totolt tappat sugen på.
Och vad är en blogg utan bilder?
 
Men vem vet, kanske det ändrar sig.
Kanske, kanske inte.


Kommentarer
Postat av: wiper

Grattis till er allihopa till nya barn och barnbarnet. Sån fin bild på dig med Anton och även föräldrarna. Vad roligt. Du skriver så fint så man blir rörd. Men jag blir väldigt ledsen för att du skall sluta blogga och att du tappat lusten att fota. Du som blivit en sån bra fotograf. Du blir väl ändå kvar på facebook?

Det är så tråkigt att vi ännu inte träffats så vi kommer till hösten att ta en tur bort till dig över en dag och då kan vi träffas en stund. Det har varit så mycket på sista tiden så man är helt ur led och försöker bara komma igen.

Hoppas du ändrar dig vad gäller bloggandet och även fotograferingen

Ha det nu bra och njut av dina barn, barnbarn, din vackra trädgård och allt annat kära fina vän

Stor varm kram

2014-07-30 @ 11:14:18
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: