Glädje!

Förra inlägget gick ju inte precis i glädjens tecken men tack och lov så är inte allt sorgligt.
Jag har nämligen fått uppleva något jag aldrig trodde jag skulle få se.
 
En otrolig känsla att få se honom så finklädd.
Nästan så man skulle kunna tro att han blivit min Bodyguard.  :)
 
 
Något man blir väldigt glad över är när man får se de här 2 söta flickorna.
Mina barnbarn Erica och Sanna.
 
 
 
 
 
 
 
Ja, det finns massor med saker man är glad och lycklig över.
Blommor och allt som finns i naturen.
 















 
 
 
 
Sommaren gör en otroligt lycklig.
Alla är glada och full av liv.
 















 
 
Ja, så glad att det är svårt att hålla den glada minen i styr.
 






 
 Sanna börjar 1:a klass nästa vecka och då ska hon ha med sig en bild på sin familj.
De här blir rätt bra för det är ju så här de är och ser ut. :) :)
 
Nu har jag haft 4 veckor semester och på måndag börjar jobbet igen.
Vi har inte gjort sådär jättemycket utan bara vilat och kopplat av.
Men lite har vi kört runt.
Skåne och Öland.
Hoppas jag hinner blogga om det innan semestern är slut.
 
Kanske, beror på hur trött jag är i helgen efter den årliga kräftskivan med familjen i morgon.
Men det ska nog inte vara några problem för vi har köpt svenska kräftor och dem ska man ju inte bli dålig av. :) :) :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: