Lille Filip!

Sist jag bloggade så var det bilder på barnbarnen men Filip var inte med.
 
Han har vuxit jättemycket och är nu 5 månader.
En otroligt glad och söt liten pojke.
När vi var bland höbalarna så sov han så hans pappa hade honom.
Men i tisdags kom han hem en liten stund till mig och då var han vaken och förstås sådär glad som
han brukar vara.

Ja, han var det även att han fått 2 sprutor innan på dagen.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Eller skrattade han åt min originella gardinstång kanske?
 
 
 
Nu börjar det bli höst ute och blommor och annat har vissnat.
Men även om de gjort det så är de rätt fina ändå.
Som vallmons frökapslar.
Nu har den bilden en ram men det är för att jag har publicerat den så på ett ställe på nätet.
 
 
Men det är några blommor kvar tack och lov så fjärilarna får lite att äta.
 
 
 
 
 
 



 
 
Till och med sniglarna vill smaka och se om det är något att ha.
 





Men den tyckte nog inte det smakade något vidare för den gav sig av från den illa kvickt.
Ja, så snabbt nu en snigel kan göra det.
 
 
Något det finns gott om ute nu är höbalar.
Sådana som inte är inplastade och som jag längtat efter att få se.
Lite trist bara att när jag väl såg några idag med kameran med så var himlen ganska så tråkig.
 



 
 
Ja, och så blåste det rätt rejält också så hålla kameran still var inte lätt.
Stativ? Ja, det skulle jag ha haft men det får det bli en annan dag.
Söndag kanske.
Då hoppas jag också på att det är något litet barn som vill sitta på en.
Om det nu finns några höbalar kvar då förstås.
 
Men vi får se hur det blir med fotandet för just nu känns inte kroppen precis bra.
 


Talangen är det inte mycket med just nu.


 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej
Ville säga att jag gillar din gardinstång :-)
Jag älskar mina fina växter jag har hemma, du sköter också
om dina fint! För att inte tala om vilka gulliga barnbarn du har.
Och en sak till här är en till som har talang för att vara
inbillningsfrisk, jag lurar till och med mig själv ibland, och får då en käftsmäll som heter duga, så att man är tvungen att vila i flera dagar efteråt. SÅ TRÅKIGT och IRRITERANDE.
Marie

Svar: Tack Marie. Det är så kul att se att du är med mig än. Bloggar inte mycket längre men hoppas det blir bättre med det. Har sökt dig på FB men hittar dig inte. Hade varit så kul att få ha mer kontakt med dig.
None None

2015-08-28 @ 15:03:54
Postat av: wiper

Vad fint du fixat härinne. Du och din man har ju så fina barn och barnbarn så man blir rörd. Sen tar du så fantastiska bilder på din familj och det måste verkligen uppskattas. Dom är fulla av känsla. Så söt han är Filip och han ser så filurig ut ;)

Sen har du tagit såna fantastiska makrobilder på fjärilar och blommor mm. Höbalarna var också häftiga

Jag har ringt dig några gånger men just då har du inte varit hemma så jag försöker igen nån dag

Ha en skön onsdag
kram från
Malin

2015-09-02 @ 14:02:54
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: