Staun!

Ja, de säger så här nere.
Som rubriken.
Staun
 
Inte jag, jag säger stan som det heter. :))))

Igår var Marie och jag på en fotorunda igen.
Mörkerfotografering den här gången.
 
Vi hade planerat in onsdagen eftersom det var fullmåne då.
Men....
 
Hela dagen var det klart väder.
Klarblå himmel.
Men vid halv 4 kom molnen.
He......e
Sa.....n
Jä..... skit.
 
Men vi åkte iväg ändå för vill man lära sig det här med att fota i mörker så vill man.
 
 
 



Har fått lite tips nu efteråt hur man fotar en stad i mörker så snart får vi ge oss ut igen.
 
Ja, och då förhoppningsvis en molnfri kväll med lite stjärnor på himlen.
Ja, för en hel månad orkar jag inte vänta tills nästa fullmåne.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: