Blommor!

Nu är det en sådan tid då det är massor med blommor ute.
 
Skulle ju blogga om gamla hus men jag måste gå emellan med alla mina blombilder jag tagit.
Skriver inget om dem utan det blir en lång rad med bilder utan text.
 



 










 
 







 































 






























































 

Du förstår varför jag inte ville skriva någon om varje bild.
Till hösten har jag tänkt framkalla de bästa blombilderna som jag tagit under säsong.
Men då ska jag kunna namnen på alla också.
 
Så här ska jag göra innan jag framkallar dem så jag vet vad det är för en blomma.
 






 
 
 
Blir lite pyssel med att ta reda på namnen och så lite om vart/hur/när de växer också.
Nu ska inte det här bara vara en tanke utan det SKA bli verklighet.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

åh vilka vackra bilder, du är superduktig vet du :)
nej, jag har inte börjat blogga igen, jag ville bara göra ett inlägg för att det inte skulle bli så många kommentarer i det förra senaste inlägget
jo, jag saknar dig också men om du vill kan du höra av dig ibland så svarar jag dig
Nemo har diskbråck och han får aldrig mer springa lös i trädgården, inte gå i trappor och inte hoppa upp eller ner från soffor och sängen, det blir ett annorlunda liv både för honom och mig men jag vill få behålla honom så länge som möjligt, jag har sakta tränat upp honom igen och nu kan vi gå långa promenader igen, någon operation kommer vi inte att göra, vi anser att riskerna är för stora, rehabiliteringen alldeles för lång och smärtsam, så nej, jag kommer att vara superförsiktig med Nemo och på det viset hoppas på att han får ett långt och bra liv
det går sin gilla gång med mig och jag hoppas att allt är bra med dig
massor av kramar från ansepanse

2015-05-20 @ 12:00:06
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: