Sysselsättning

Det var ju inte så mycket bloggande förra året.
Man kan ju undra vad jag förgyllt tiden med i stället.
Jo, det har varit mycket stickande.
 
Nu har jag ju 6 st barnbarn så till dem har det blivit lite grann.
Kerstin, ja till henne blev det en liten kanintröja i våras.
 
 
 
Isak och Filip fick varsin likadan tröja.
Första gången jag stickar en tröja uppifrån och ner i ett enda stycke.
 
 
 
Erica provar en annan sådan tröja men hon tyckte den var sticksig.

 
Det har blivit en och annan tröja till mig själv också och dem fick 2 av mina döttrar vara modell för.
 
 
 
 
Just nu sitter jag med en liten kofta till Kerstin.
Den skulle ha varit klar till jul men jag hann inte så det får bli en vårkofta istället.

Jag bara älskar att sticka. Så avstressande på något vis.
Nja, inte i början får då är man jätteivrig och vill bara komma hur långt som helst på arbetet.
Men det brukar lägga sig efter ett tag och jag stickar lite långsammare.

Fota? Iinte sådär jättemycket men jag hoppas att det blir lite mer i år.
Om det nu blir bra väder till skillnad mot förra året.
Men i nästa inlägg tror jag att jag ska visa några av de få bilder jag tagit 2017.

Om det inte blir helt nya bilder från i år förstås.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: